Tänkte inte på det Robert!!!!

Det är en fras som kommer att eka i mitt huvud från och med nu och för resten av mitt liv. Så fort jag gör något som inte är riktigt rätt, rättar lilla Robert till det och svarar själv med jätte mesig röst. Tänkte inte på det robert..

Robert är ju då min körlärare.. Idag blev han under färden kallad för störd och lite så. Han rättade då mig med att han inte alls var störd utan hade en extra tauch av fantasi. Men det bästa av allt var iallafall när jag glömde bort högerregeln idag och från höger om mig kom en liten gul bil som jag tittade fundersamt på och såg knappt de som satt i bilen.

Körläraren knackar i rutan och frågar om höger regeln gäller alla förutom negrer?  Äsch Viktoria behöver inte stanna för negrer för dem syns ju knappt i bilen, och bilar utan förare behöver vi ej visa hänsyn till:D

Han frågar yterlligare om Viktoria kanske är rasist det är därför hon inte stannar för negrer? Jag ler och svara honom om det spelar någon roll i trafiken?? Han skrattar och säger nej det gör väl inte det!!

På detta sätt har vi gjort klart våra åsikter idag!!

För övrigt afrikanerna så har jag ej kört illa utan riktigt bra...

Övriga känslor!
Känner mig lite besviken på människor som man trodde man kände bättre. Som stod nära. Denna person har kunnat ringa mig natt som dag, Och jag har alltid ställt upp för denna människa! Jag har stått på hennes sida även när jag inte borde, Denna människa har jag kännt i över 10 år!! Jag har torkat hennes tårar i hennes svåraste stunder i livet. Men nu då? Nu är det inte lika intressant längre!! Men tyvärr så kommer jag inte att torka dina tårar längre, Och jag kommer heller inte att låtsas att det du gör är rätt. För tydligen är det iallafall inte värt någonting. Men men en vacker dag visar det sig nog.


Jajja nu ska jag lägga upp lite kort från min och cissis kväll..



Detta är vad jag kallar livskvallitét, I denna tjejens sällskap trivs jag så mycket.. 


Nu lite pics när jag leker framför kameran, haha



Man måste väl gå  leka av sig..





Kommentarer
Postat av: Cessili

så söt så lillstrumpa och jag trivs som fisken i vattnet med dig i mitt sälskap också. Dock ser jag ju jätte mullig ut på korten haha kan jag verkligen se ut så... opps. puss och kram älskar dig systra mi.

2009-03-05 @ 22:37:38
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så sötig du är gumman!!

Du kommer väl på fredag?

puss o karm

2009-03-09 @ 10:36:59
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback