En liten historia!!

En kvinna är ute och går med sin fyra åriga dotter, Flickan böjer sig ner för att plocka upp ett tuggummi på gatan. Mamman fyar sin dotter och säger att det där är ett snuskigt tuggummi som man inte har en aning om vem som tagit på eller var det varit förut. Flickan tittar på sin mamma med frågande ögon och säger Mamma Hur kommer det sig att mammor vet allt?
Mamman svarar att, det är så att man måste klar ett kunskaps prov  för att få bli mamma!
Flickan är tyst ett tag och funderar på det hennes mor sagt och säger sedan: Hmm om man inte klarar provet är det då man blir pappa!
och kvinnan svarar snabbt: ja precis så är det. Med stolthet i rösten.


Sen lovade jag ju att skriva en liten lögn här i min blogg. Jag har ändå försökt att hålla mig så mycket jag kan till saningen! Men vad gör man inte för kommentarer?

Mattias Vesterberg är bäst:) haha


Ja då har en underbar helg gått förbi, Som ni säkert läst i systerysters blogg.  jag ska lägga upp kort men får vänta tills jag kommer hem! Blev även inringd över helgen, göttigt att få in lite slantar det behövs ju alltid. Men hur som så känndes det som det  var jätte länge sen jag var där. Men efter en kort tid var det som vanligt igen. Fick höra att Linda skulle sluta, tråkigt för vem ska nu berätta historier om fula svanar och allt vad hon hittar på! Det var kanske egentligen inte för mig men jag tyckte det var skoj!!

Nu ska jag krypa till kojs så jag är utvilad inför hjärt och lungräddningen i morgon!!!

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Mattias

Va ju inte riktigt vad ja tänkt mej. Men det var ju alltid en början. Sen är det ju ingen lögn....ja är ju bäst helt enkelt.

2009-03-03 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback