Baron Trenck!!!

Då undrar ni säkert. vad det betyder. ja då ska jag berätta!! Ett tjeckiskt öl och är tydligen kännt för sin kraft och fulla mognad. Det är brygt på den bästa malten och den bästa humlen i Mähren och är av en högre alkoholhalt. Japp jag pratar om Ett öl. Mycket attraktivt måste jag säga. En stor flaska med en gullig ettiket. alltså så passar det oss alla.. :D

Hur ser det ut förtillfället?
Jo det är nog ganska okej. Mjukis tröja och sletna jeans?
Nae men seriöst
Jag bär på lite nervösitet men det är väl förhoppningsvis borta på onsdag. För jag hoppas att jag då kommer att vara en av det lyckligaste på hela våffeldagen..

Tänk hur självständigt mitt liv kommer bli?
Jag kan flytta till happaranda och veta att jag kommer klara mig utan Näthandel, utan vänner och inte mamma som granne. Jag ska samtidigt lägga in en stöt hos min svärmormor och be henne flytta från sin gård och flytta in till Visby. I såfall blir jag Öbo.

Gud så kul det skulle vara.. Skulle Mina nära och kära kunna komma till mig på semestern. och så skulle dem bo i ett hus på gården. Önskans dröm

Swipp Swopp nu ska jag laga krubb..
_______________________________________________________________________________________________

Det där var Lördags inlägget som aldrig blev upplagt.

Idag mina vänner idag klarade jag det stora Teoriprovet.. Hela 59 rätt
Jag är så jävla stolt över mig själv. Ringde till Cissi när jag var påväg till vägverket till henne gnällde jag och sa att jag var nog inte redo för provet ännu. Men titta.. hur jävla bra som helst ju..

SÅ Glad.

Nu ska jag dricka kaffe med Cis och se var världen vänder!

Kommentarer
Postat av: Cessili

ja nu snuttar vi på en afrikansk fot istället, ska man fira så ska man. Kramen.

2009-03-23 @ 22:24:25
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: X

Vill bara gratulera!!!

2009-03-26 @ 22:35:42
Postat av: Nette

Grattis till körkortet skojjigt juh!!! Kram

2009-03-27 @ 20:42:34
URL: http://thisisnette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback