Världen är Chockad

Inatt svensk tid avled Michael Jackson i sitt hem i Los Angeles! Popikonen blev endast 50 år gammal! Han lämnade tre barn efter sig och en hel värld som visste vem han var. Han var ju trotts allt den person som hade den mest omtalade näsan. Skämt o sido, så är det ganska så tragiskt. Han var ju faktiskt inte så gammal.

När jag åkte till jobbet imorse och jag hörde det på Radion så tänkte jag på alla dessa miljarder människor som dyrkade honom för den artist han var. De kvinnor som slitit i hans kläder för att få ett minne. Och det flickor som haft hans ansikte på hela väggarna i sina rum. Mycket kan man säga om dubbelmoralen It Don't Matter If You're
Black Or White.
Men Människan var en duktig artist. Kan han möjligen vara våran generation av Elvis montro

Nu är det färdig pratat om vita negrer.



nu ska jag ut och pressa sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback