Sol


Jag har glömt att kamma mig idag

Jaha dags för att pressa sol igen. Är det inte underbart. Funderar dock på hur skönt det skulle vara att åka ut till mamma och Thomas och lägga sig på ett berg och bada lite när man vill. fika dricka öl och sen åka hem.. passar mig utmärkt.
Kanske blir något sånt.

Idag har jag min enda lediga dag, sen går jag på och jobbar igen. Så det ska verkligen njutas idag, det kan ni ge er på.
Måste ringa löner på måndag för jag har ännu inte fått min maj lön och det står inget om inkommande belopp. Förbannade. Nej ni nu ska jag trippa ut till min sambo i trädgården och sola.

Swipp Swopp


Kommentarer
Postat av: Gunila

Hur har du tänkt det där med att dricka öl och sen åka hem? Det låter inte så övertänkt.

2009-06-28 @ 19:38:25
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Wickii

Nej någon annan får ju självklart köra. =)

2009-06-28 @ 22:28:12
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback