Lördags kväll

och nydligen hem kommen från jobbet. Gud så underbart väder vi har fått, tråkigt dock att man måste sitta inne dessa dagar. Men vill man leva får man svettas.

Igår var jag och Emma och badade vid sandgärdet på håret att det var lite för kyligt.. men snart så. Då kan jag ligga i havet hela dagarna:D
efter badet blev det en sväng ut till väster där Josefine bjöd på grillat, Efter det tog vi oss en djursväng. Och för ovanlighetens skull så såg vi mindre djur i skogen och den största apan på byn. ingen mindre än Ken Ring. Självklart skulle han dra hit en massa pundar folk och grabbliknaden folk med byxorna på halva arselet. som vi inte har nog med dessa slödder.

Nu sitter man och väntar på att Sandriz ska slå en pling så att vi kan ta ett kvälls bloss. Och efter det blir det dusch och krypa till kojs för jag är så trött nu.

Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

åhh så skönt att bada, snart så ska jag med ta mitt premiär dopp, lagom varmt i vattnet till min semester med tanke på det fina vädret. kram kram på dig.

2009-06-27 @ 22:25:39
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback