Jobb!

Ja då sitter man på jobbet och är såå trött, känns som att jag håller på att flytta in. Men vid 21:00 har jag ledigt ända fram till tisdag! Gud vad skönt.

Vad har hänt?
Jo jag har införskaffat mig i en ny Rosa mobil telefon med super kamera. Love it.  Jag har skaffat mig ett mobilt bredband åt Josefine. Så att hon kan roa sig på nätterna. Jag har jobbat. Jag fått vara med och vittnat till Cecilia och Christopher Asplunds Bröllop. Attans så fint.
Det har varit Pappas års dag. vi var till graven och satte dit blommar. Så fint, Lucas båt var på plats igen.

Jag kommer aldrig glömma den vackraste mannen i mitt liv. Tom Helge Göran Lindqvist!




Att allt man tror på kan förändras så snabbt? Att man av rädsla väljer trygghet och av feghet väljer trygghet framför att vara en stark individ. konstigt.
Jag önskar att jag kunde få ett svar, jag önskar jag kunde dra tillbaka tiden då jag visste och hade möjlighet att få fråga och kunna få ett svar. Men nu är det över nu blir det inga svar och heller inte känslan jag fick. Nu måste man gå vidare.  3 år? Kan man vänta så länge för ett svar? Jag vet inte om jag är stark nog för det.


Jaja Luddigt som vanligt. Men det är ju vad jag är. Och ni vet ju vad jag menar.

Må väl alla där ute i sommar regnet.

Nu ska jag ta ett sista ryck med mina små vänner innan det är dags att gå hem.

Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

Du är inte luddig. Har ett par jeans leggings här som väntar på dig om du vill ha dem. kram kram så ses vi snart, Systeryster

2009-06-12 @ 21:46:58
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback