jag ger mig aldrig:D

Du är kär just nu - Älskar gör jag
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja.
Någon har sårat dig så du börjat gråta
- Ja, jag vet inte vilket som är värst.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra- ja, gud så mycket man lovade mamma att man inte skulle göra men gjorde det ändå
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja, om och om igen..
Jag har en hemlighet som ingen vet - jag har hemligheter men det finns nog alltid någon som vet dem. Delar mina hemlisar


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Mjo,
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden -Nej verkligen inte.
Jag kan inte svälja piller- Ja jag kan ju svälja mat. Det där är bara ett påhitt
Jag har tagit mediciner mot depression -  Nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej, i så dall någon omvänd form då jag inte kan vara utan mat:D I love it
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det- Ja det är ju så att man får skämas
Jag har vaknat gråtande -  Ja, Det var inte så länge sen då jag drömde att kärleken dog.

Jag har somnat gråtande - Ja, 


ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad -
Hm, går det?
Jag har sett en fallande stjärna- Japp, finns det något mysigare än att ligga på motorhuven och titta på stjärnorna i en tryggfamn?
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - De flästa gånger.
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas- Ja det har hänt. Jag åkte till kiosken någerlunda i Ci´s siden pjamas
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Nej, Skulle aldrig utsätta mig för att den kan få spelet och fara upp och ner. jag trycker på en knapp sen får det vara bra.
Jag har sparkat en kille mellan benen -Japp, fast det var aldrig meningen att det skulle träffa. Han kräktes till och med stackarn.
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan- Nej det vore ju vansinigt! Vad jag vet så kan flygplan både lyfta och landa
Jag har lekt sanning eller konsekvens - Japp. var det inte det man lekte som mindre för att få en anledning att hångla lite?
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme- Nej jag är inte så förtjust i mjölk så det skulle jag aldrig få i mig
Jag har medverkat i en teater - Ja, Ci och jag gick på teater i gusum, sen spelade jag någon liten kille i casper jesper och jonatan teater.
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - Japp, Tobias
Jag har fångat en snöflinga med tungan - Mm. jag och Emma gjorde alltid det som små.
jag har suttit på ett tak på natten- Ja, tingvalls taket har väl alla suttit på??
Jag har aprillat någon- jag kör april april året runt:D
Jag har åkt taxi- Ja.
Jag har ätit sushi- Nae jag är lite rädd för det. Men någon gång i livet borde man väl prova det=)
Jag har åkt snowboard- Är inte så förtjust i vinter lekar om det inte är att rulla runt naken i snön då är jag med=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback