Nu är det dags igen

Är du nöjd med ditt namn? Om inte vad skulle du vilja heta istället? Jag är nöjd med mitt namn fast att jag inte är en äkta prinsessa.
Vad är “typiskt dig”? Att jag glömmer bort vad jag pratar om.
Något du ofta säger men inte egentligen menar: Att jag ska röra på mig mera.
Vad är din största last? Allt som är sött, allt som innhåller grädde:D
Din favoritmascara: Den är gul den jag har nu och den tycker jag om. Vet dock ej vad den heter.
Följer du jantelagen? Det kan man inte säga då jag vet att jag är lite bättre än alla andra:P
Har du läst “The Secret”? Läser inte böcker
Om du fick modifiera din barndom lite vad skulle då ändra på? Jag skulle varit mer med min pappa
Har du bra självförtroende? Det varjierar. Idag är det på topp
Har du någon neuros? ja gud ja. Djur, trånga utrymmen. När det är stökigt. då blir jag nervklen. Annars är det bara det vanliga psykoser som jag drass med (Skämt osido)
Vad skulle du göra på dagarna om du hade all tid och pengar i världen? Och hade shoppat klart. Då skulle jag starta ett företag åka hem lägga mig på gräsmattan med en drink och veta att jag kan jobba när trycksåren uppstår.
Är glaset halvtomt eller halvfullt? Ja jag säger nog att det är halvfullt.
Går/gick det rykten om dig i skolan? Det gjorde det säkert.
Ger du ofta komplimanger åt andra? När dem förtjänar det. :)
Vem berömde du senast och varför? Jag tror det var Linda, för att jag tyckte att hon var fin som prinsessan Leya
Vad blir du själv gladast av att höra? Jag vet inte, Är lätt road och så beror det på mitt humör.
Om du var miljardär och skulle donera en förmögenhet till välgörenhet, vilken skulle det bli? Det skulle nog få bli motståndsrörelsen
En ovana du egentligen inte vill bryta: Tror inte det finns någon, möjligen mina asgarv, tycker om dem
Använder du kjol ofta?
Alldeles för sällan.
Vad kom först: hönan eller ägget? Hönan så klart. Då det är en utvecklingsprocess
Vad skulle du vilja bli bättre på?
Plugga
Läser du rosaglasogon.se?
Nej
Socialt accepterad företeelse som du irriterar dig på:
Skrikande barn, dem kan lära sig att vara tysta. det är upp till dig som förälder vad du anser är viktigt.
Läser du innehållsförteckningen innan du köper mat? Nej jag är blåögd och litar på företag som göra produkterna:D
Vad tänker du göra nu? Nu ska jag åka och jobba.



Kommentarer
Postat av: Thirése

jag saknar dig med vicke! och ja vi måste banne mig ses snart!! <3

2009-07-29 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback