Roligt

STORA SYSTERTESTET
- Gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!

Hon
Vad heter hon? Cecilia
Vad var det senaste hon sa till dig? Vi kan ju höras av någon dag
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? Vi hälsar på varandra och kramas:)
Vem umgås hon mest med? Mest med sin man
Har hon en pojkvän?  som sagt hon är Gift
Har hon en speciell lukt? åh ja. Hon luktar alltid super mys
Kan du hennes mobilnummer?07350 sen kommer jag ej ihåg mer så nej
Vad är typiskt henne? Hon har alltid frukt i väskan.
Är hon din lillasyster? Nej
Är hon din tvillingsyster? Nej
Är hon din storasyster? Ja

NI
Hur många år skiljer det mellan er? 3 år
Har ni samma föräldrar? JA
Brukar ni göra saker tillsammans? Ja vi ses ofta. då blir det kaffe, massa prat och lite för mycket sött
Kan ni prata om allt? Ja!
Kan ni skratta åt allt? Allt kan man inte skratta åt, men det som går att skratta åt skrattar vi åt.
Bor ni i samma hushåll?  Nej. vi bor till och med Sex mil ifrån varandra.
Umgås ni med samma människor? ibland. :D
Är ni oftast sams? Ja vi bråkade tillräckligt som barn
Tycker du ni har en bra relaktion? Ja helt klart
Tror du att hon tycker det? Det vet jag att hon gör
Samma skola? Vi har gått på samma skola i 1-6 men sen skilldes vi åt.:)
Samma musik? Vi tycker om mycket med det finns även sådant som vi inte uppskattar. Hon tycker tex när galningar skricker ut i falset (Min mening) (opera) och jag uppskattar rock med finsk brytning (hennes mening)

DU
Vad var det sista du sa till henne? Var rädd om er
Uppskattar du henne? Det är väl klart. jag uppskattar hela min familj
Litar du på henne? Ja
Brukar du sno grejer av henne? Ja lånar på obestämd tid:D
Vem är det som startar era fighter? Vi bråkar aldrig. men när vi gnäbbar är det oftast pga en dålig dag bara.
Ställer du upp för henne om hon behöver? Utan tvekan
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? Ja annars vore jag ju en idiot? vad var det för en fråga
Till sist, älskar du henne? Alltid

Kommentarer
Postat av: Cessili

vad du är go den måste jag ed göra, nu lånar jag lite av dig :D kram kram.

2009-07-22 @ 12:04:24
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback