Rolig grej

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Ja men jag ska ha honom tills morgon istället och lämna han tidigt
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kvittar.

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Men möt oss på byn då för vi är nere nu

Vilket sms blev du mest berörd av?
Skäms du för mig? Det finns inte en enda bild på mig på bdb din jävel  haha

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Jag vet att du jobbar. men du kan ju sluta ignorera en då

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?

Ja lite svagt.. tänkte om det var någonstans nära varvet för linda ska nog ut dit sen..

om du trode på gud vad skulle du säga till honom då?
Hej Vicke! Hur är det? Kram

Vad vill du höra mest av allt?
Hur jobbar du i helgen och veckan som kommer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback