Just me!

Ja då sitter man här åter igen och ska försöka sammanfatta dagen som varit.  Vaknade strömlös då oskan slagit ut hela området. Det är ju konstigt så handikappad man blir utan lite el! Vi packade ihop det som fanns i frysen och åkte hem till mamma. Kastade in det i hennes frys. Och under tiden lagade mor lite lunch. Är det inte tur med mammor ibland?  Åter igen har jag arbetat och stått i. Har idag varit lite vaktmästare och lagat persiennerna på jobbet. Så nu kan vi hålla ljus och människor på utsidan. När vi ändå höll på så putsade jag lite fönster i köket. Attans vad svett jag blev. Trodde inte att jag skulle orka något mer på hela kvällen.

Nu ska jag ta en sväng till affären och köpa ciggaretter och efter det ska jag hem och städa Betty. Hon måste må dåligt så hårigt som det blev efter att alla tre hundarna åkt i henne. Imorgon blir det en sväng till norrköping där jag ska hämta familjen Nilsson/Rask och lämna av en Daun. Sen blir det nog en fika med Fru Asplund.  Saknar henne faktiskt.

Nej nu måste jag skynda mig.

Ha det gött alla
 

Kommentarer
Postat av: Cessili

Saknar dig med Lillstrumpan min menj ag kommer ju hem sanrt. OCh vi ses ju imorgon. kram

2009-07-01 @ 22:12:52
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback