Helgen som varit


Så här såg det körkort som min kära syster lagt  upp den 26 mars för att gratulera mig till mitt körkort.

Så jag ville ju bara berätta att jag fått mitt kära körkort nu så jag slipper åka omkring med en papperslapp..
Är det inte helt fantastiskt.

I helgen var det ju karnebåtfestival i Valdemarsvik. Så I helgen har Nockan, Markku, Ci och Christopher och Viktoria och Robin haft grillning i mors trädgård. och För många öl i öltältet. Men mycket trevligt har det varit så det är bara att göra om. Nu kommer jag ha en hel vecka ledigt, vad ska göras då montro? Vill ju att det ska vara vackert väder så att vi kan bada.

Kommentarer
Postat av: Cessili

Tackar för i helgen gumman, tycker nog allt att mitt kort var fräckare hihi.

2009-07-07 @ 20:00:58
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback