Då var det löning igen!

Finns det något bättre än att logga in på internetbanken och titta sin lönespec och se att man kan spendera tusenlappar på hyra, bensin och mat igen.. JIPPI!! haha nej men något fint och roligt också.

Jobbar och står i. Det är typ så mina dagar ser ut. När jag väl kommer hem är jag som en ballong som man pyst ur luften. Orkar inte röra ett finger. Det räcker väl med att sköta ett hushåll om dagen. Men idag har jag en ledig dag för ovanlighetens skull så på schemat ligger idag Tvätt, Sug, Mopp och tillsist putts av fönster för dem är prickiga. Skönt att man kan hänga tvätten ute så att man slipper ha den överallt.

Under tiden som varit sen sist jag skrev har jag varit och hälsat på min lilla FiaLotta som självklart var tvungen att operera huvudet. Så hon har fått lite omhändertagande. Mycket trevligt! (att vara där alltså)

Sen har jag varit och badat på ön. Grillat och druckit vin på berget tillsammans med Mor och Marina.
Kramats med min Ci som haft sin semester spenderad här i Vika. Jag har spenderadt en dag i ett nattsvart viken då åskan slagit ut alltihoppa.

I övrigt har jag spenderat all min vakna tid på jobbet. Har ju blivit Kontaktperson åt en utav dem. Så nu ska vi leka 8 timmar i månaden.

Nu ska jag ta fram dammvippa och gå en sväng med den. Må väl


So break yourself against my stones
And spit your pity in my soul
You never needed any help
You sold me out to save yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback