Utmanad!

Eftersom att jag älskar sådant.. NOOT!!!

Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


  1. Även om mina naglar inte är tuggade på, så är jag en nagelbitar.
  2. Jag anser att vi lever i ett korupt Sverige
  3. Jag trampar på dig inte tvärt om.. ;)
  4. jag har mobbat
  5. Främlingsfigentlig? Ut i fingertopparna
  6. Finska är ett språk som gör mig varm innombords.
  7. Jag var sängvätare när jag var liten.. Ganska länge faktiskt.

Thina utmanade mig

Kommentarer
Postat av: Nockan!

Att finska gör en varm innombords vet jag inte i allmänhet, men det finns inget finare än när nån säger "jag älskar dig" på finska ;-)

2009-02-08 @ 11:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback