Utkast: Jag har ...

Jag har inget att göra, så jag har blivit utmanad av Alexandra!!!  Man ska svara med samma bokstav som den första i sitt namn!!

here we gooo


1. Vad heter du?
Viktoria
 
2. Ett ord på 4 bokstäver?
Vila

3. Flicknamn?
Veronica

4. Pojknamn?
Vinzent

5. Yrke? Vaktmästare

6. Färg? Vattenfärg

7. Klädesplagg? V-ringat

8. Mat? Vita bönor

9. Sak i badrummet? Vattenkran

10. Plats/stad? Västervik

11. Orsak att vara sen? Vulkan utbrott

12. Något man skriker? Vafan

13. Film? V for vandetta

14. Något man dricker? VIN

15. Band? Völund smed

16. Djur? Valross

17. Gatunamn? Vattengränden

18. Bil? Volvo

19. Sång? Vi ska dansa hela natten / kicki danielsson

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Vaginala övningar..




Ja då väntar man bara på att Cissi ska komma så ska vi dricka gottigt och bara rå om oss själva.. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nä Jag har verkligen inte känt för att blogga, men nu så:P

Ja att starta eget vore kul tror jag förstår du o får man chansen att gå en gratis kurs så vore det ju skam att tacka nej!

Skulle inte du kommit hit igår?

Kram

2009-02-27 @ 17:02:40
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback