cissis påhitt

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Nej bytte när jag var fem hette ulla från början:D

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Hund, katt, hamster, Chinchilla, häst, och kryp. inte konstigt att jag är rädd för alla djur

3. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
hm lejonkungen.. Jag älskar alla roliga citat..

4. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Jag studerar, dum fråga,

5. Är du allergisk mot något?
Fisk, skaldjur, men i mindre utsträckning än förut. Nickel, physalis

6. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
När jag har en bra dag. Ja

7. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
rensning av fläkt, putsning av fönster

8. Vilken sport/idrott har du hållit på med som längst?
Dart och fotboll

9. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Ja för utan dem är du olycklig

10. Står du helst framför eller bakom kameran?
Framför, Linslus som jag är

11. Sjunger du i duschen?
Ja, har även hänt att jag pratar i telefon

12. Tar du några vitaminer/kosttillskott?
Vitaminer? är du inte klok.


13. Vilken sorts frukt åt du senast?
banan, physalis och grape

14. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
mm som att äta för många semlor, för att jag är lite för lat, och när ajg har mina tvångssånger:D

15. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
jag tycker om allt förutom rött.


16. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

med tårta

17. Brukar du handla på kredit?
Nej, är alldelles för svag för sådant

18. Har du någon gång handlat på Gekås i Ullared?
Japp

19. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Äta popcorn med cis och fortsätta med pluggandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback