Onsdag!

Igår var jag hos Marina en sväng och det var trevligt.. Upp vid sju imorse och jag och Lucas åt frukost och sen bar det iväg till skolan för han och till spårvagn och buss för mig. Nu är man äntligen i Vika igen=) Nu ska jag med Emma på byn och hon ska köpa byxor och sen ska vi fika. Jag har suttit och tittat ut lite resor till the honeymoon åhh jag vill så gärna ska bara spara ihop lite slantar så man kan packa och lämna hundar på pansionat.
Deklarationen kommer ju snart man får vara glad för det=)

uppdaterar mera sen
by the way!

Fick höra på bussen idag av en man/gubbe från gusum att man såg på mig att jag var vacker även på insidan..
Eftersom att jag såg hannibal igår tog jag inte det som en komplimang:D

Haha
Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

Det tycker ju jag med att du är lillstrumps.

Love you på fredag ska vi allt leka du och jag.

2009-02-25 @ 17:45:41
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback