Onsdag förmiddag!!

Vaknade av pusskalas, Mm Snorpan och Balder tävlade om vem som kunde pussa mig mest. vänder mig om och försöker somna om Då Robin blir pussad på istället och han har inte lika stort tålamod som jag ( eller så är han piggare än jag) Så han klär sig och går ut med hundarna. Sen upp i sängen igen då har också Chuppe hittat upp till övervåningen. tjockisen breder ut sig i sängen och vi andra får längre inte plats. Så vi fick palla oss upp och börja med vardagssysslorna. Prommenad, Mat, dammsuga!! Sen har jag och Balle dansat till drängarna och han älskar inte precis min dans. För han blir som galen! Annars är han den absolut snällaste. Han skäller ändast när han är bajsnödig.. och då måste man ju få säga till.

Idag ska vi åka och hämta Lucas jag och mamma. Sen ska vi stor handla Robin och ja. Sen blir det bad för mina lurvisar tycker nog att det behövs. På tal om lurvisar så måste jag uppsöka en vetrinär då Chuspi fått två stora knölar, en mellan frambenen och en på sidan av bakbenet. Men har han klarat elaka män i spanien som slår honom och stänger in honom i ett rum på 3*3 meter så ska vi nog klara ett vet besök.

Jag vaknade upp med en känsla ikroppen som inte går att beskriva. Jag lever med den absolut bästa. Jag lever med den person som jag drömde om när jag var tio år. Jag lever med han som mamma sa att jag skulle glömma för att han var för gammal och ingen bra kille.. Han lyckade komma bra överens med sin svärmor trotts allt.

Men seriöst.
kan det varit hemma hos Sandra på skogsliden som jag såg han första gången?? I en svart keps, svart tröja och svarta jeans? var det än var så var han det vackraste som fanns. När jag blev 13 ristade jag hans namn i permar och böcker.. Jag stal kort på honom av Ocka.. Jag var upp över öronen kär.. Han försvann från viken och jag glömmde honom nästan...
Sen satt vi på underbara hagebygatan, och helt plötsligt var han min.. det tog bara 7 år?? haha den som väntar på något bra väntar inte förlänge.. Sen blev jag ju bonus mamma till världens mest underbaraste tös också.. Kan det bli bättre.. Mitt liv är ett kuddkrig. Så blir drömprinsen också snart min MAN!!! Längtar..

Nej nu ska jag kamma håret och vara klar för att åka till klocket!!

Idag skulle pappa fyllt 51 år!
Så ett stort grattis till dig pappsen. och ett winerbröd också.



Kommentarer
Postat av: Cessili

mm riktig kärlek frodas på avstånd säger ju hon i Robin Hood. Så glad för er skull gumman.

2009-02-18 @ 13:50:04
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback