Ny månad!

Ja då stiger vi in i Februari.
Nu sitter jag här och väntar på min blivande man som snart kommer hem med semla till sin älskade.. Jaja nog med det tramset och Fram med faktan, Han försöker göda ihjäl mig så att jag inte kommer i klänningen så att han kan blåsa av alltihoppa men icke. den gubben går inte.. :D hehe

Idag har jag inte gjort något alls. har bara suttit här och glott. Varit ute med mina hundar en sväng men det räknas ju inte in i bland sysslor utan som ett måste.. Idag skulle jag ju dammsuga hela huset men det verkar inte som något händer. så slarvigt av mig.

Måste ju även berätta att jag köpte massor med fina saker på ikea och pynta om mitt hem lite grann. Jag tror att Robin inte var lika glad som jag när jag kom hem då han suckade och stönade. Jag köpte bland annat nytt tyg till mina stolar i köket så dem klädde jag om. Åh det blev fint.  Jag var dock livrädd varje gång jag skulle nita i tyget då jag såg framför mig att min tumma fastnade lite grann också. men det gick bra.=)

Som sagt så var vi ju på ikea och Nockan köpte så mycket nytt. Hela Släppan var proppad från golv till tak.. Hon köpte nytt bohag helt enkelt. Jag är tur att jag inte är ägare till den notan. Efter det far det mot Nässjö där bar vi upp alla saker till deras nya lya. Det blir nog bra till slut. Dock berättade hon inte att hon hade en liten braskamin i vardagsrummet mycket tjusigt. Efter det bar det iväg för att hämta hennes gammla grejer. Och Självklart har ocka packat i svarta plastsäckar.. Blir vi förvånade??? NEJ!!
När Evis och Jag gjort bort oss en varsin gång med att berätta att hon har lite skit kvar. lyckades vi tillslut att få henne att låsa dörren och vi kunde fara iväg.

Efter flytten bjöd mamma på kaffe la ingallill speciale. och saffrans bullar.. Mycket Smaskigt..
Sedan hoppade jag mor och thomas in i bilen och la platta i matta mot jönköping. Vi lämnade släpp och riktade in nosen mot Östergötland. Borta bra men hemma bäst.
 
Vi stannade till i ödeshög och Thomas bjöd på middag  på Dinners.. Ett helt underbart värdshus. Det kändes nästan som att kliva in hemma.
Maten var otroligt god. som sagt borta bra men hemma bäst. Vill man ha god man ska man stanna kvar i östergötland:D

ja det var väl det. Nu ska jag lägga mig på sängen och ta mig ett par minuter innan Robs kliver in. Och just det

Ja Robin Ska gifta sig i krykan tillsammans med mig, Hihi

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du ska gifta dig kan jag fatta, men lilla umbin är svårare att föreställa sig.

2009-02-04 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback