Nere!

Ja idag kryper jag på botten, känner mig verkligen som botten skrapet.

Igår var det ju pappas födelsedag, så jag åkte hem till fia och sen kom Cissi vi gjorde i ordning oss för att Ivan skulle hämta upp oss. Vi knölade in oss i bilen. Ivan och Jeannette fram och Fia, jag, Cissi och Yvonne i baksätet. Vi åkte upp till pappas grav och la blommor och tände ljus. Han fick även tre marschaller som gjorde det riktigt fint hos honom.
Vi åkte sen hem till Yvonne och Ivan där vi blev bjudna på jättegod mat och gott och dricka.

Idag skulle jag åkte till Teorin och sen till Sandra men jag orkade inte det idag. Jag ville bara hem och dra täcket över huvudet idag. Konstigt att inlägg kan vara så olika. men det är väl så livet är.. Jag syftar på det senaste inlägget och detta.. men för att detta inte ska vara någon klagoblogg.. Utan en blogg för att utrycka Viktoria i och Viktoria är en glad person. så Därför ska jag lägga upp lite kort. som jag hittade i våran gamla videokamera. och ja video inte digital.

Dåså.. här kommer dom.. haha

                        

Detta är då När jag fortfaranade arbetade på allvärmeteknik.. Och flickorna var mina härliga arbetskamrater.
Har ni sätt så annorlunda jag ser ut


        

Detta är mina små kryp bröderna Tyr och Frej

         

Detta är när lucas skulle ha Disco, vi förbereder med sockervadd och musik mm.


                

Saga och Sara, Åh vad jag är glad att vi inte bor kvar där. det är synd att ungen är så söt så soffa, tapeter mm sticker ut så.. 



och detta blev det till middag idag. Nyttiga tallriken.

Kommentarer
Postat av: Cessili

åhh vilken smaskig tallrik. Hoppas du känner dig på bättre humör imorgon gumman, ibland har man sådana svackor annars skulle du kanske inte vara min underbara glada Lillstrumpa resten av tiden. Älskar dig Systra mi.

2009-02-19 @ 21:00:01
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback