Välkommen till min nya blogg!

Jaha! Eftersom att alla håller på med sina bloggar och det ska vara si och det ska vara så. Nej då kan faktiskt inte jag vara sämre utan nu känner jag mig helt klart redo för att ta det stor steget och säga NU idag så ska jag bli en bloggare!. Det kändes ganska bra att erkänna.:D

Socialen låg på schemat idag, vilka nötter. Det blir robin som får bli sökande då jag går iskolan och det mina vänner det är tämligen förbjudet. När vi gick därifrån var robin irriterad på den fina lilla kvinnan i receptionen som inte verkade förstå detta med att hon inte satt i någon reception på en modétidning utan som receptionist på kommunhuset.. WoW det måste vara det ulitmata för hon var sååå lycklig. Herregud.

Nu sitter jag här iallafall och väntar på att Robs ska komma hem så jag kan åka till Fia och hälsa på. Funderar även på om det inte finns något man skulle kunna spruta ut gems med vägarna. Ett giftigt medel eller så som gör att inga djur vill vara på vägarna. Så det ultimata egoistiska Viktoria kan puttra förbi utan att ha hjärtat i halsgropen och veta att jag nog kommer att överleva dem närmaste 5 minutrarna idag också.  Det skulle vara en underbar känsla ska jag säga er. För idag/numera så känner jag mig jagad av mördare, svimm färdig och rädd jag och det är inte så jävla kul. Försten så blir jag förkyld också när jag ser älgar och allt vad det är för något. Ensam är stark brukar man ju säga men nej då. Dem kommer i flock. Horn ska dem ha också allihop. Om ändå inte Robin kunde komma nu innan det blir mörkt ute och dem börjar komma fram.

såhär ser dem ut, och det kryllar av dem här hos mig.


ME WICKED ME SICK IN THE HEAD

Kommentarer
Postat av: Cessili

Hej gumman vad roligt att du med skaffat en blogg.

Hälsa Fia och ge henne en bamse kram ifrån mig. älskar dig systra mi. Systeryster

2008-10-02 @ 15:25:10
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-02 @ 15:30:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback