Tur till viken

.. ja då har man varit på en liten sväng till vika och köpit snus. Mörkt och kallt ska jag säga mina vänner. Men det ända vi såg det var 4 stycken hjortar som stod på gärdet och mumsade mat. så sött.

Vi har även varit på lång prommenad idag med the dogs, gud så skoj det tycker att det är. Vi gick till det stora gärdet i dag som det fick springa runt och leka på. Man ser på Chuspi hur han njuter. Han nosar hela vägen tills gärdet tar slut så Ropar man på honom att han ska komma och då vänder han och springer i raket fart över hela gärdet och så stannar han och så gör han om hela proseduren. Älskar när mina små njuter.

Sitter här och har försökt få ihop en bokrecension, det var ju för fan hundra år sedan man skrev sånna. Hur gör man? jag kommer inte ihåg. Även att jag har papper på hur jag ska göra. Mycket kan jag men inte det. Hur som helst så är det en recension på Flugornas Herre av William Golding mycket bra bok faktiskt. Har även börjat läsa Robinsson Cruse, Den ska väl alla ha läst så det är bäst att jag gör det. Vill ju inte vara sämmre än någon annan.

Pratade med min kära Svärmor förut och hon skulle iväg på ålandsresa som jobbet stod för. Gud så skönt det skulle jag också vilja göra. Åka iväg och lämna vardagen hemma för en stund. En Inga- bekymmer- man- är- lycklig- var- dag stund. Det skulle inte sitta fel. Då måste ju också Coffe följa med så han kan åma sig om sin glasbit i benet. som Vid närmare titt visade sig vara en isbit. Det måste gjort jätteont jag förstår honom, allt är relativ. har ni fått en isbit i knät? NAAE dåså döm honom inte... :P

Jag tycker även att hela denna situation med mor och Thomas som dem har drabbats av är så tråkig. När ni börjar få till det där ute. Det finns mindre saker som gör än irriterad.


NAe nu mina vänner så ska jag ta reda på var vronkan har tagit vägen. Det är Nockans nya smeknamn.
Sen ska jag se om jag kommer någon mer stanns med min recension. Tack till er som medverkade i min intervju om abort också!!

Många kalla kramar till er..

Kommentarer
Postat av: Cessili

Ingen fara, klart man ställer upp ;P

Nu tänkte jag slå dig en pling innan jag ska sussa.

2008-10-08 @ 22:35:52
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback