Tillbringade natten på soffan!

Gick och la mig stax innan 11 i igår somnade och vaknade ett 10 tal gånger utav att Robin satt vid datorn och drack whisky och prata med två grabbar på nätet. Han hade otroligt kul iallafall. Jag kunde däremot inte sova. så jag gick ner och la mig på soffan. Men gud så ensam jag kände mig som tur var så ringde ju cissi när jag precis lyckats somna. Och lilla cecilia tro aldrig att du inte kan ringa mig. Finns alltid för dig. Och DU är alltid välkommen hos mig. Och jag saknar dig också Cissi


Nu håller jag på och gör lite lunch ska ju iväg och jobba idag 12:30- 21:00, På tal om jobba önskar jag att Brogatan kunde ringa så jag får jobba där. så man kan dra in lite pengar. för annars vet jag inte hur detta ska gå utan csn och så.
Nu börjar det lukta mat här i min stuga. Vad bra. då blir jag mätt idag också antagligen.
Så måste ta hand om det..

Swipp swopp uppdaterar senare

Kommentarer
Postat av: cessili

ber om ursäkt för att jag var full och eländig och ringer och väcker dig mitt i natten. älskar dig systra mi.

2008-10-11 @ 13:09:00
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback