Scones och apelsinmarmelad

Japp det var så min morgon började,
ställde mig och gjorde scones imorrse, under tiden satt mina hundar på golvet och tittade på och jag kunde riktigt se hur de tänkte GE MIG SNÄLLA DU.. Under 15 min medans de stod i ugnen var jag och hämtade posten och väkte min underbara fästman. sen åt vi frukost väntade på våra bästa år och svipp svopp så var klockan halv 2 och Robin skulle ha möte här hemma klockan 2.

Så jag sprang iväg på en liten promenad med hundarna under tiden. Balder fick frispelet och sprang upp och ner.. och in i skogen och ut ur skogen och jag blev helt yr av försöket att hålla koll på honom så jag gav upp och sa NEJ nu gå jag och Rutan hem Då stanna han och titta på mig och kom springandes, Det är ju farligt ute i skogen där kan man ju inte vara själv inte. 

Har satt mig för att plugga lite också. Jag har börjat med mitt arbete om det normala åldrandet. Om ni läser min blogg så skrev jag ju igår att jag höll på med en bokrecension och det gör jag men den är lagd på högen så länge. Jag är nämligen fröken med 20 bollar i luften samtidigt. :)

Satt och tittade på One three hill ( om det nu stavas så), Det var ju ett par där i serien som gifte sig och hon blev gravid och allt. Vad fan hände med Barnet? hon råkade ju ut för en olycka men barnet klarade sig ju? bara för nyfikenhets skull kanske någon vill berätta.

Tänkte att jag skulle ta mig ett bloss och försöka få tag i min syster också. Som vägrar att svara i telefon. hon är väl och jobbar eller något sådant dumt.

Sen måste jag skriva och berätta om något mycket upprörande. Detta är nämligen min och Vronkans krig
vi satt igår hade det så trevligt och pratade skit på telefon. Sen swipp så var vi inne på dop. Och jag tycker så här.
Om du inte vill döpa ditt barn till en tro/ Kristen tro what ever. Så ska du inte göra det alls. det här med dop är och förblir en religös ska. Man kan inte bara förnya det med och helt plötsligt kalla det för NAMNSERMONI Vad fan är det?? nae vi har alltid döpt våra barn i kyrkan och då ska man fortsätta med det, Det är ju för fan samma sak fast lite annorlunda. Detta med namncermoni tycker jag känns - hmm jag vill inte gå till kyrkan för jag tror inte på gud förutom när jag verkligen vill något då ber jag utifall att. Och sen vill väl jag som alla Mammor att mitt söta fina lilla barn ska få tårta och paket!!!

Åhh jag blir arg. OCh VERONICA NILSSON Tryck ner detta i halsen, Man cermoniar väl inte sitt barn. Så gör som man ska och dränk ung jäveln för fan..:P Love you honey!

titta in hos Nockan ----------> http://menockan.blogg.se

Kommentarer
Postat av: cessili

hrj jo jag har jobbat och sen har vi i timmar varit med Ginga i hundgården men fick en lerkocka med oss hem :P kramis Cessili

2008-10-09 @ 21:30:46
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Nockan

Ja, och jag ska döpa mitt barn till Satan och tvinga dig stå min gräsmatta en hel dag och vänta. Dessutom ska jag ringa prästaset och fråga o han går med på att döpa mitt barn till Satan, och gör han inte det så kan du inte säga något om min namnceremoni för då är det inte mitt fel att ingen kastar vatten på ungen mohahahaha!

2008-10-10 @ 08:13:41
Postat av: Sandra

Tihi va skojjigt med en blogg Toris:D!!

Åker direkt in i favoriter:D!!

Kramar på dig

2008-10-10 @ 10:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback