Natten blir lång!

Det är vad den blir i natt, för idag ska jag jobba hela natten lång. När jag vaknade imorse och gick till toaletten kom det över mig jag vill ha en ciggarett. Jag kände hur hjärtat började slå fortare. Det är det första som jag verkligen känner på tre hela dagar. Men det gick över och allt blev som vanligt igen. Så jag kan säga att jag har haft ett riktigt sug efter en cigg på tre dagar. Men det fanns aldrig en tanke på att gå ner och röka. Nae jag tror inte på det längre.

Idag för tre dagar sedan rökte jag min sista cigg och den smakade ju inte ens gott. Jag är rökfri inte ännu ickeröckare. Men rökfri och det mina vänner ska jag säga är jag riktigt glad över. Jag har precis räknat ut att om jag skulle tända en ciggarett nu så skulle den ciggen kosta mig 10000 kronor per år i resten av mitt liv. Och det mina vänner, så bra vänner har jag och ciggen aldrig varit.

Nu ska jag inte prata cigg mera.

åter till natt arbetet. Ja idag ska jag tjäna lite pengar på att sitta vaken hela natten jag tänkte faktiskt att jag skulle plugga lite så att jag får det gjort också. Imorgon så är det dags för att åka hem gud vad jag saknar min darling. Har varit ifrån honom i 4 dagar bara men det känns som en evighet. Miss him.

Rutan är ju som tur vad här och håller mig sällskap. hon saknar pappa också. Vi har varit till vet. och givit tjejen två abortsprutor eftersom att pälsparet i familjen inte kunde hålla tassarna ifrån varandra i sovrummet. Balder är ju bara 5 månader så man kan ju tycka att dem kan ligga lite lågt ett tag:D

Jag har hjälpt Thomas att renovera lite på bodan. Hållt i en planka och kommit med dumma idéer :D
Jag och mamma var och hämtade Robin igår och var och handlade. Jag körde det gick nog väldigt bra måste jag säga.
nae nu ska jag nog fixa till lite frukost för man kan ju inte leva på kaffe hela morgonen.




Saknar min pappa, Tänker på honom varje dag.

Vill tillägga ett stort tack till Nockan som gjorde denna video möjlig för mig.
Tack


Swipp swopp på er alla vänner

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Dåligt med uppdatering här!!

Har ju sagt att det är helt ok att skriva strunt om du inte kommer på nått vettigt.. skriv skriv skriv strunt!!!!

Kramar

2008-11-06 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback