Måndag och Tisdag!

Imorgon har halva arbets veckan gått, tiden går snabbt. Jag har börjat min praktik nu på norrgården/vammarhöjden, så där är var jag kommer att spendera mina närmsta 4 veckor. Var även på Brogatan igår och hälsade på min lilla Veronica som var så hygglig att hon körde hem mig i mörkret.

Jag hade ju en gång, inte speciellt lång tid men ändå. En sonyericsson, men så ramlade Robin i sjön så den är vatten skadad. Men det var inte det jag ville komma fram till utan igår så satte jag i mitt minneskort i Robins mobil och tänkte lägga in korten som vi tog när vi var till stigeborgs slottsruin. Så himla fint men alla kort är borta. Det var synd annars hade jag kunnat visa er. Men den gubben går inte.

Nu ska jag nog ta på mig en sticketröja och ett par riktigt ordentliga skor och sen ska jag traska ut i skogen och låta mina hundar springa av sig och jag kan njuta av det sköna vädret och alla naturens fina färger. Självklart en stadig Robin hand att hålla i också utifall det kommer grisar, älgar eller möss.

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: cessili

så mysigt det låter vill med ut i skogen.

2008-10-07 @ 19:15:52
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback