ingen uppdatering efter 16:00

Nae det blev det inte för jag gjorde mig klar och åkte till brogatan. Där blev Birgitta väldigt förvånad över att se både mig och Veronica som tänkte hälsa på lite. Jag skulle tydligen inte varit där förens söndag klockan 14:00 någon miss i protokollet antagligen, vem det var som gjorde det de vet jag inte.. Men det spelade ju ingen roll. så jag åkte upp till mamma och träffade Luke och Thomas de satt tysta som lamm i huset.. så jag livade upp stämningen lite.. Självsäker så få.
Mamma var på ljusparty så vi väntade på att hon skulle komma hem. sen åkte vi hem till mig och där satt Robin och väntade,  vi åt pizza Robin och jag och Luke åt kebabtallrik. Mums. Sedan bar vi upp xboxet till sovrummet och där låg lucas och jag och spelade tills jag somnade.

Söndag
 Vi vaknade åt frukost och lucas spelade medans jag tog hand om tvätten. Robin sov eftersom att han såg på UFC till 03:00 vid tolv tiden bar det iväg mot viken eftersom att jag skulle lämna lucas och jag skulle jobba. Vi stannade till hos pappa För Lucas hade inte sett gravstenen. Han tyckte den var jättefin. men förstod inte riktigt stilen sa han. När jag då förklarade att det var morfars namnteckning ifrån körkortet så gapade han och frågade hur dem fick in den i stenen..:)

Hos mor blev vi bjudna på rulltårta med äppelmos i och nybryggt kaffe mycket mumsigt. Vi körde Lucas till bussen efter det och han skulle åka buss till Norrköping själv för första gången. Gud vad han är modig. Jag hoppas att det gick bra.

Måndag

Igår så satt Robin och jag bara och spelade xbox, vi åt också. =) till kvällen åt vi creps med räkfyllning jätte mumsigt och tittade på despret housewifes. Gud vad jag älskar dem där tjejerna..  Sedan bytte vi serie och tog ett varv med dexter och en skål med popcorn. Sen knöt jag mig efter en väldigt kort tids pluggande.

Tisdag
Idag ska jag till praktiken. 14:00 - 21:00. Så under den tiden är jag ej anträffbar. Har sovit så jävla dåligt inatt (ursäkta mitt språk men det är sant) Tre hundar har trakaserat mig Chuspi har tassat omkring så jag låg ett tag och funderade på om jag inte skulle sätta på honom ett par strumpor. Snorpan hon har bytt plats 50 gånger och stört. Balder han har legat mellan mig och Robin puffat på mig med sina tassar och när jag vänt på mig så har han legat och dragit med sina klor på min rygg. så vid halv 4 imorse så var dem gratis. Men jag vaknade min vanliga tid vid 5 men Cissi idag gick jag inte upp jag kissade bara sen gick jag och la mig igen. Vid 08:15 gick jag upp idag..

Nae nu ska jag sätta på kaffe och hälsa på min darling som vaknat.

                                           
  Utan för min dörr låg en underbart söt liten tös i en korg alldeles övergiven.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blev jag glad:D

Då får du en tillbaka vettu. Väldigt söt kisse i korgen.. n

ser mysigt ut, nästan så man vill krypa ner!

Kram på dig!

2008-10-24 @ 22:53:40
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback