En lugn helg!

Igår myste vi framför soffan med grillad kykling och hemgjord potatissallad från hemköp. mycket gott. vi tittade på film och var ute med hundarna. sen gick vi till kojs låg och tittade på singingbee och sen sov vi gud så trött jag var.
I veckan har jag varit på praktiken så jag har inte hunnit med så mycket annat. idag ska jag till brogatan för en stund och sen ska jag hämta upp lilleman och så ska vi åka hem och göra middag antas...:P

jag tror allt att det blir lite xbox spelande också. så vi kommer väl att sitta klistrade framför tv:n och spela hela dagen sen kommer Robin och avbryter oss när hans UFC börjar.

Igår stod det 4 jägare utan för min tomt och jag blev fundersam för en utav dem var kvinna och det trodde jag inte alltså.FÖRDOMAR..

nae ni nu ska jag sätta på kaffe för söta lilla veronica simensen kommer och vill ha lite om 15 - 30 minuter sa hon och då ska jag hinna göra något tills dess..

Uppdaterara efter 16:00

Swipp swopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback