Nu blir det strunt!!!!

för det har alexandra beställt.. och hallå vem törs säga emot henne? Kommer ni ihåg hur arg hon var för i tiden? hon slog ju mig en gång.. :P haha

ja hon är farlig den där tösen.

Nu sitter jag här och väntar på min lilla josefin som ska komma och vi ska ta oss en liten tur till skogen. Idag var min lilla veronica och hälsade på mig, jag bjöd henne på kaffe, Snabbkaffe.. Eftersom allt annat var slut till och med mitt kokkaffe!!!! Kan ni då förstå hur tomt det är i mina skåp hemma.. Jag skyller på att det börjar bli kallt och mössen flyttar in. det låter bättre en att erkänna att plånboken är LUSPANK.. Inte jag.. plånboken..

Jaha.. Då var det 2 veckor rökfri idag.. fan vad skönt det känns. hade en period då det var riktigt jobbigt.. men den är över nu.
Idag fyller även min kära Robin 29 år.. ETT STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS MEST UNDERBARASTE ROOOOBBBSSSS!!!!
Jag bjöd honom på exklusiv födelsedagsmiddag idag också. det ni köttbullar och spagetti. och ni skrattar kanske men ni såg ju Luffsen och hans tjej, hur romantiskt dem hade det.. Mmm

Under tiden har jag faktistk varit en sväng ute i skogen med Josefine och Alexandra.. Vi såg lite djur och skoja som vanligt.. Nu ska jag knyta mig. ska ju jobba imorgon.13:30 - 21:00
samt så kommer min underbara cessili med karl och hund till mig GUD så underbart..

Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Duktig kicka:D

Men åhh jag får ångest.. skriv inte sånt:S.

Hälsa grattis till Robin.

Puss o kram

2008-11-07 @ 14:31:44
Postat av: Carro

Så duktig du är som inte röker längre! :)

2008-11-12 @ 17:17:40
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback