En lång natt!!

Satt vid datorn till 03:00 något sådan.. gick sedan och la mig vid halv 4 kanske.. det är ju bara inte jag. Sedan låg jag och vände och vred på mig tittade på klockan var eviga sekund, fösökte tvinga mig själv att somna men icke. allt gick emot mig. sista gången jag titta på klockan var den 05:15. Sen ringde klockan vid 06:00 och då var det bara att gå upp och äta frukost och göra sig i ordning för en hel dag med Interkulturell profil i vård och omsorgs arbete...

Imorgon ska jag jobba om det inte blir något annat sagt. Linda ringde och sa att Siw var sjuk. så jag ska ta hennes helg. Ska även och hämta mina kakor och godis som jag beställt av Lottas son. Han säljer till klassresa.
På lördag ska vi och fira Luke skywalker Han blev ju hela 10 år GRATTIS till lilleman...

ska upp och städa lite imorgon bitti.. Min och Robins inneboende kommer ju imorgon. Och Nockan på lördag. vi skulle haft karaoke..

Men som sagt Fredda kommer, Då får jag någon att dricka kaffe med.. En sådan vän kan man alltid lita på.

Måste ju berätta att jag var i stan iförrgår och handlade skor, TRE par skor. det är inte vanligt det heller.. Man undrar ju vad det är som är på väg att hända. Två stövlar och ett par tennisskor. Men Cissi jag skulle ha köpit snowjoggings som jag sa för när jag fick ställa lilla bettan vid vägkanten och gå hem sista biten ifrån björksätter i all snö pga  punktering så var mina fötter dyngsura när jag kom hem.. dem bruna fina stövlarna som jag trodde skulle vara så bra.. men ack så fel man kan ha...

Nae mina vänner nu ska Fru viktoria gå och lägga sig och ta med mig min man.. Om jag kan få honom ifrån tv spelet för en stund..

Var rädda om er där ute i vinter mörkret... Och glöm ej reflexen..

usch här har jag propagerat om reflexer jag och har inte ens en själv..

jaja jag är rädd om er så ni kan ju ha reflex..

Swipp swopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback