Vad är det för en dag?

är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanliga dag för i dag är det Sagas 7 års dag. HURRA HURRA HURRA... *sjunger*
Tänk att hon kan vara så stor. Nu tror jag inte att jag orkar lägga henne under armen och springa allt vad jag har till nyår om det kommer raketer flygandes emot oss.. Saknar henne nu lilla stumpan!

Så då är det snart julafton? och jag har inte en aning om vad vi kommer att göra då? Jag har i allafall fixat julklapp till min darling och till min kära svärmor. Mina julkort kom igår också så kuverten är skrivna och ska bara läggas på posten. Så fint eller vad säger du Robin?

Nu sitter jag hos cissi på hennes bärbara och har norpat någon annans internet. Haha.. där fick han...

Nae nu ska jag åter gå till cissis och min bästa vän. Erik Homburger Erikson. och hans utvecklings teori.

Sen vill jag tilllägga till alla er som tror att ni äter nyttigt och det ska vara kravmärkt och alla gifter som ni aldrig skulle stoppa i er..

Sluta upp att micra eran mat då dumhuvuden. Sen kan ni säga att ni är målinriktade. innan är ni bara dumma patetiska amatörer..:P så nu har jag fått gnälla för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback