Jaha då var det måndag

Nu ska ni få se lite bilder.



    FANTOMEN                                       FIA                                      

                     Hon heter ju så nu, lilla fialotta.
     

             BALDER
                                                        GINGA
                                     

       
Och här kommer de som stora.



                                     

oj oj oj.. vad det går fort..

så nu vill jag också berätta att jag är klar i
Vård och omsorgs arbete 200 p
Människan socialt och kulturellt 100p
Etik och livsfrågor 100p
 vilket betyder att jag får Csn nästa termin.. jippi
Nu är det bara psykologin kvar..

ett speciellt tack till cissi
Love you

Kommentarer
Postat av: Cessili

No problemo lillstrumps, så söta och fina våra bebisar är. Nu ska jag ta mig och gå en promenix runt strömmen. kramar

2008-12-09 @ 15:14:02
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback