Förberedelse!

Jag vill börja med att be om ursäkt till mina små vänner som pga av mitt styr inte kommer att få sina julkort innan jul. Men det är mitt fel. i fredags så var mamma Thomas, Robin och jag i västerviiiik och handlade julmat,klappar och gött. När jag kom hem satte vi igån med att dekorera apelsinerna med nejlikor. eller vi snarare jag. jag satte upp mina nya baota kulor i fönstret och sen började älskade och jag att baka lussekatter. Så mysigt.. Älskar att han älskar mig..
Vi slutade kvällen med kokta ägg och löksill ( min kvällsmat numera) ÄLSKA LÖK SILL!!!!

I lördags Spenderade jag dagen framför datorn och psykologi boken, manligt kontra kvinnliga egenskaper. men nu tror jag att jag fått till det med min EQ och traditionell mening med intelligens (våran så kallade IQ) Det är tur att mamma är så smart så man kan få lite hjälp. Sen städade jag till klockan halv 3 på morgonen, Det sista jag gjorde var att dammsuga övervåningen och dyka ner i sängen. kunde stänga av sugaren med tån.. :D ( överdriver)

IDAG
Åkte till mamma och Thomas och träffade Cissi, mormor och morfar. vi Fikade eftersom att det är Thomas idag. och det skulle varit Tom med men det har de tagit bort från allmenackan. Cissi och jag var uppe vid Pappas grav och satte dit ett ljus. Hoppas du får dig ett julbord med alla dina favoriter på julafton pappa.

satt och beskådade mitt ansikte för en stund sedan. Och jag vet inte vad som hänt men i vissa stunder tror jag att jag har fått botox läppar för dem är så speciella i mellan åt.. Men det är ju hela jag så..:D
Nej nu ska jag fixa håret så jag ser acceptabel ut till tomtens ankomst. För då har han speciella julklappar med sig till er alla som förtjänar hans tillit..:D

GOD JUL nu mina vänner
Var rädd om er och var försiktiga med tomteblossen.

Kommentarer
Postat av: Sandriz

Ja konstig är du gumman men gisses så go;)!

2008-12-22 @ 00:04:22
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Cessili

trevligt att träffas idag lillstrumpa, du har verkligen legat i den här helgen du. massor av kramar.

2008-12-22 @ 00:42:03
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback