Vad ska göras ikväll då?!

I natt skurade jag lister i köket, toaletten och hallen till klockan halv fem. hängde tvätt och skurade golvet till klockan 06:15! Ville inte somna, kunde inte somna!!


Funderade på att kontakta skolan som jag gick på förut och höra om jag kan få läsa upp lite ämnen. Skulle vilja läsa funktionsnedsättning/handikapp bland annat. 

På Torsdag ska jag jobba, skönt att få spendera åtta timmar där. Fredag blir det en kort dag på jobbet jobbar bara till klockan 11:00 men helt klart skönt det också.. 

Nej ni nu ska jag ta ett bloss och sedan hoppa in i duschen och efter det sova. 


Om jag bara tror på mig själv så kan jag köra en husvagn=)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Med tro kan man komma hur långt som helst =)

2010-03-03 @ 18:38:22
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com
Postat av: wickii

Ja Madelen det är ju så=) Ska bara få in det i min tröga hjärna=)

2010-03-04 @ 00:11:14
Postat av: Madelen

Du och Joselen (fine) får komma hit så ska jag hjälpa dig ;)

2010-03-04 @ 00:16:33
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com
Postat av: frugan

är det inte dags att uppdatera snart? ;)

2010-03-07 @ 12:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback