Jobbar dag!!


En liten sång som jag hörde på radion när jag åkte för att handla. Tycker om den!

Vad har hänt då?
Igår när jag var på promenad med hundarna, så gick vi gems med gärdet för där var all snö borta och mycket mera roligt för hundarna att sniffa på. Rätt vad det är så surrar det till i löven och Chuspi hoppar till. Då låg där en jätte humla och solade sig. Ät upp den säger jag i all hast, då jag är rädd för dem. =) Tur att han inte alltid lyssnar på mig för den där humlan hade jag ju inte velat att han skulle äta. Idag när jag skulle gå hem från jobb, så går jag i min egna lilla värld och funderar. Helt från ingenstans hoppar det fram en ekorre, jag stannar till och mitt hjärta stannade nog för en liten sekund. Jag har bävat för den här dagen, jag drömde nämligen en natt för många många år sedan att jag blev attackerad av en ekorre. och trotts att jag höll den under vatten i drömmen så dog han inte. Men det var inte så farligt han vände snart och sprang upp i skogen och jag ökade farten förbi.

Imorgon kommer hela tjocka familjen hem. Mycket trevligt =) Klockan kvart i tolv ska jag hämta Emma, senare kommer mor med Marina och Lucas. Ci och Chris , Nockan och Markku och Hampus kommer på fredag! Mycket trevligt=) En liten mormor och morfar med. Samt en Anders och Peter:D

Tillbaka till morgondagen, skärtorsdagen! Är det då häxorna flyger iväg? för isåfall behöver jag puttsa kvasten i kväll. Fylla kannan och lägga mig tidigt så jag orkar med en natt med satan!

Jaja.
Nu är det kvälls kaffe och duschen som nalkas! Ska även hoppa i klänningen och fota den så jag kan lägga ut den för försäljning. Tänk att jag gått ner så mycket på ca 1,5 år. När jag köpte den behövde jag desutom gå ner några kilo för att den skulle sitta perfekt!

Men men.

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robin

Skönt att du slapp använda den då... klänningen menar jag.. Hoppas du får en bra helg med hela familjen, känns konstigt att man inte är en del längre men man vänjer sig väl.. :)

2010-04-01 @ 05:29:10
Postat av: Robin

För då hade den ju inte passat kanske menar jag :)

2010-04-01 @ 08:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback