Senare uppdatering!

Året 2009!
  • Vi hoppades på att detta skulle bli ett bättre år, men året börjar med att Morfar får en hjärtinfarkt.
  • Skolan sätter fart,
  • Jobbar och sliter
  • Jag tog mitt körkort och åt våfflor hos Mormor och Morfar
  • Cecilia gifter sig, tänk att hon lämnade Karlson klanen och blev en Asplund! Hon var så fin!
  • 1 år av stor sorg och saknad! Älskar dig pappsen!
  • Sommaren bestod av jobb, helt slut i augusti när skolan började igen.
  • Hade praktik på sjukhuset, fan vad rolig tid! Något som jag verkligen vill jobba med.
  • Blev kontaktperson
  • Körde i diket för första gången.
  • körde på mina första djur, Hare, och någon fågel. Båda gångerna var tårarna inte långt borta
  • Spenderade många timmar i betty tillsammans med Josefine.
  • Flyttade från hus till lägenhet
Det var en kort sammanfattning av mitt 2009, läste nämligen en massa inlägg i bloggen och upptäckte att jag glömde det i år.

Livet är upp och ner i mellan åt, känns även som människor i min omgivning också faller samman! Men när man har kommit så nära kanten i livet (Nu menar inte jag att jag velat ta mitt liv) så kan det ju bara vända. Man kan bara få dte bättre och börja tänka positivt. Komma ur det mörka moln man vandrat i. Jag menar inte att det kommer bli enkelt, men det kommer att gå.

Helgen som varit?
Mycket trevligt faktiskt, Marina och Lucas kom ner så har umgåtts med Familjen. Tog en liten tripp i fredags, och det var mycket trevligt måste jag säga=) Önskar att visa stunder kunde vara längre.

Nu sitter jag hos mamma och har precis kastat i mig lite mat. Är magen glad mår man bra!
Imorgon ska jag jobba kvällen, så jag missar ju inte våra bästa år! Det var ett tag sedan jag såg på det. Tänk om det hänt något?? Nej ni mina vänner nu börjar det lukta kaffe från köket. sen måste jag ta en sista tur med mina små bebisar!

En sista tanke vill jag ge min älskade stora syster Ci,
Det finns inget i världen som jag inte skulle göra för dig.
Det finns inget som jag skulle välja framför dig när du behöver mig.
Jag vill att du ska veta att jag när som helst kommer till dig om du behöver mig.
Jag älskar dig och vill att du ska vara glad. Jag vill att du ska må bra för det förtjänar du!

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter som ett bra år :)

2010-03-08 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback