Nu är pricken på i:et

... här.
Punktering i förra veckan, idag kastade en sjuk människa ett mjölkpaket och ett filmjölkspaket på bilen när jag stod parkerad på kungsgatan. Jag måste vara oturs förföljd. Människan kan ha lidit av en utvecklingsstörning eller psykiskt sjuk. Men det rör mig inte i ryggen. Alla människor oavsett nedsättning ska lära sig av sitt handlande. Det blev polisbilen för denna människa. Hon skulle fått tvättat bilen också. Enligt min personliga åsikt!

Nej nu blir det mat.

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Marina

hahahah det e bara inte sant:) kan bara hända dig! Kram kram

2010-03-24 @ 18:14:14
Postat av: Mamma

Det var i alla fall oerhört roligt att se din blandning av irritation och gapskratt. Blir full i skratt bara av att tänka på det.

2010-03-24 @ 19:55:12
Postat av: Ci

jag ska stå här ute på pass nu om hon kommer förbi och kasta lite mjölk på henne se hur hon uppskattar det haha. Tack för idag gumman.

2010-03-24 @ 21:06:11
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Ci

2010-03-26 @ 11:08:19
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Steffe

Hah, den människan som kastade det på bilen måste ha grova problem :P



Ang det med cola: Hah, vet att den ska drickas avslagen, men det är inte lika gott :D

2010-03-26 @ 20:59:39
URL: http://www.steffestyle.bloggplatsen.se
Postat av: Blogg Ägare!

Steffe, nae jag vet.. inte gott alls faktiskt!

2010-03-27 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback