Livet är som en kortlek!

... ett litet ordspråk som jag kom på just!!

När det inte blir som man tänkt sig och man förlorar en kung eller en knäkt tar man till en joker.. Dock har du bara 4 så gör inte för många misstag! Om du inte kan hålla dig får du börja nalla från andra kortlekar.. men det kommer alltid synas på baksidan att den inte hör hemma.

Vad har hänt idag då?
Jo idag har vi plockat och städat på folketsparkskullen. Varit ute med hundarna vi sprang lite på gärdet så att Chuppe fick vara lite lös också. Det var roligt för honom. Sprang i full fart i tio meter. Stannade stoppade ner huvudet under snön och sprang sen igen.. Så söt den där lilla!

När vi kom in var det bara att gå raka vägen upp i duschen. Chuspi ser nu ut som en zebra och Snorpan som en pudel=)
Men nu kommer jag få de bäst doftande hundarna i Valdemarsvik. För dem luktar Melon och Gurka=) Mums!
Snart blir det att hämta bilen, eftersom att jag var tvungen att snutta på lite vin till middagen igår! Tack för den;)

Senare idag, blir det att kramas med min kära fru! Är hon inte den, mest underbara som finns. Hon säger inte alltid det man vill höra. Men hon får en alltid att inse vad som är bäst! Hon finns där i vått och tortt. Hon lyssnar alltid på mig, även de dagar då jag är paranoid! Som i natt tillexempel! Tack Fru berg vad skulle jag göra utan dig? När jag flyttar sen har hon ju sagt att hon ska äta med mig:P Det är en fru att hålla hårt i.. Haha!

Nej ni nu ska bilen hämtas!
Swipp Swopp

 Lilla Albin, han har dock blivit större nu men dem ligger kvar i mobilen!

 Kameran tyckte inte om att skotta snö, men mycket snö var det!!
  Ci norpade någons glasögon, och vi var inne i dimman!

 jätte söta Malin=)

Kommentarer
Postat av: frugan

Tack för dom fina orden, och självklart kommer jag äta med dig så du inte kommer tyna bort och se ut som ett vandrande skelett, det kommer jag se till:p Och jag måste bara säga också att Albin är ju bara för söt!

2010-03-28 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback