Lill Lördag!

.. men idag blir det inget avanserat.

Jag vill köra bil, känns som det är hundra år sedan. Men jag får ju göra det imorgon för då ska jag köra Frugan till stora staden. Efter det ska vi bada hos Linda och efter det ska jag och äta tårta hos min svåger som blir hela 34 år! Tänk att han har blivit gammal!! Det är tur att inte alla åldras:)

Vad har Viktoria gjort idag??
Jo hon vaknade, åt lunch hoppade frukosten! var på promenad med hundarna, har städat mammas golv. Thomas påstod att det var hundarnas fel. Men hallå!! Det är ju han som är en lurvis som fäller såå:D

Nu ska jag gå och sätta på mig ett par strumpor och sen möta mor vid bussen! Två flugor i en smäll för hundarna behöver promenad!

Jag drömde så himla konstigt inatt, alla stirrade på mig och kastade skälsord åt mig. Var jag vände mig stod någon och slet mig i håret! Jag vaknade med ett ryck och hade sådan magkattarr och Chuspi låg på mitt hår!!

Nej ni nu avviker jag! Återkommer nog med ett inlägg senare ikväll=)

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Ci

Mycket magkatarr nu på sista tiden, du får vara rädd om dig.

Hoppas vi ses imorgon då. Kram

2010-03-10 @ 20:33:44
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Robs

Ta det försiktigt i morgon bara så det inte är halt :)

2010-03-10 @ 20:56:43
Postat av: Mamma

Att man drömmer att alla stirrar på en är nog en fas i ditt liv just nu. Jag kommer ihåg samma drömmar. Jag är ingen lysande drömtolkare men det beror kanske på alla frågor man har i knoppen. Gjorde jag rätt, gjorde jag fel. Skulle jag gjort ditt skulle jag gjort datt. En oändlig ström av ledsenhet, skuld blandat med glädje över små framsteg.



Det är OK att må bra precis som det är OK att må dåligt.

2010-03-13 @ 06:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback