Knasig start på dagen..

.. kan man påstå. Vaknar yr som få av att telefonen ringer klockan 06:00. Tror mig svara 3 gånger men lyckas aldrig trycka på grön lur, tillslut svara jag.

Jaa det är viktoriaa
Kristina i andra änden säger
Åh förlåt att jag väcker dig men kan du komma och jobba till sju?
Ja inga problem svara jag, ska bara klä mig så kommer jag.


Vi lägger på, jag suckar och lägger mig på huvud kudden igen. Tänker Varför sa jag ja?? Täcket är ju varmt och utan för är det fortfarande kallt.
Sätter mig upp ut med fötterna för kanten och händerna på huvudet! Rycker till. Men va fan har jag lovat???

Jobba 07:00-15:30????
Jag ska ju redan börja jobba kl 14:30, Ringer upp och förklarar mig och kan åter lägga ner huvudet på kudden och somna om.. Ibland har man tur.

Så idag, vad har vi gjort idag?
Idag var det en boende på jobbet som bråkade med mig så henne körde jag och Agneta i korridoren på en kontorsstol. För att liva upp stämningen låtsades vi ha rally i korridoren. Men tror nog att jag och Agneta hade roligare än den boende. Men när hon reste sig ur stolen tog hon i hand. Som om hon tackade för turen. Så söt!!

Efter jobbet mötes jag av mor och vi var och hämtade hundarna och gick sedan på en promenad. Vi sa det att det är tur man har hundar så att man tvingas ut att gå, för när man väl kommer ut så är det väldigt skönt med en kvällspromenad. Det bästa med det hela är väl att komma in i värmen=)

Glömde att titta på våra bästa år idag. VAD HAR HÄNT MED VIKTORIA???

Jaja nu ska jag äta kvällsmat med Mor, vi ansåg att det var för sent att äta middag så här sent!

Var rädd om er!

Swipp Swopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback