Kloklippning!!

Tar fram tången, sätter mig på köksgolvet och lägger tången åt sidan. Snorpan gömmer sig under köksbordet. Hon kämpar in i det sista med att låtsas att hon inte ser mig. Idag var hon jättebesvärlig att klippa klorna på. Så hon förtjänade ingen godis efteråt. Och det fick hon heller inte. Hon som brukar vara så duktig!

Nästa problem, 40 kilos Chuspi. Klor grova som en björns. Var är vinkelslipen någonstanns? Han är den värsta jag varit med om:D Han lägger sig på tassarna, han sparkas och han gnäller. En gång sparkade han mig rakt in i köksbordet. Idag träffade han bara handen så den for rakt in i köksstolen och fan så ont det gjorde!

Skulle ha duschat hundarna i går? Det blev inget med det. Så jag ska nog åka till affären idag istället och köpa schampoo.

Pratade med Robin förut, han hade varit till polisen och fått tillbaka sakerna som blev stulna i förrådet. Blir faktiskt besviken på hur oärliga vissa människor är. Där stod jag och Robin och hjälpte en viss person med bilen. Och så tar du våra saker. Usch, Sånt får mig att vilja kräkas! Om jag har förlorat något är det inget som betyder något för mig. Men jag vet att det fanns saker som betyder massor för Robin. Som inte går att få tillbaka i pengar av ett försäkringsbolag.
På tal om Robin så ska jag nog höra av mig till honom och höra om han vill ha hjälp med Balders klor. Han är ju ganska så vild. Så man brukar få vara två!

En galen natt igår, Satt och väntade med kaffet klart när De andra kom hem vid 03:00 eller satt och satt var mera nerburrad under täcket i soffan. Efter världens slit att få fart i brasan. Det var bara 18.4 grader när jag kom hem. Jag grät nästan för att det vägrade ta sig! Men efter två tidningar så bran det av bara helvete och jag var svart på både näsan, händerna och armarna!! Men efter bara en liten stund så var det åtminstånde 20 grader i vardagsrummet! 

Dem har en luft/luft i köket så jag tänkte att jag kunde stått under den men det var så tråkigt! Och det gjorde det ju heller inte varmare i vardagsrummet!

Nu har jag pratat med Robin så det blir kloklippning efter maten.

Var rädda om er alla
Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Marina

Du kan få komma o klippa lite klor här med, fast nero e rätt duktig men det ska trugas lite och helst med nått jätte gott godis som typ köttbullar:)

2010-03-17 @ 19:12:52
Postat av: Robin

Tack för hjälpen :)

2010-03-17 @ 21:34:14
URL: http://robs.bloggplatsen.se/
Postat av: Thina

Vilket skit med så fräcka människor som gör så! Fy fan vad förbannad man blir bara av att höra sånt. Hoppas att Robin fick tillbaka mkt av det som betyder för honom. Usch så tråkigt!



Hoppas du mår bra oså annars!

2010-03-18 @ 15:46:39
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Robin

Tyvärr inte, är mycket som idioten sålt!

2010-03-20 @ 09:24:34
URL: http://robs.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback