Känns bra=)

Japp det gör det. Folk brukar kanske inte blåtta sina räkningar och misstag på bloggen men jag tänker göra det nu..

För ca 3 månader sedan råkade jag låta en Csn räkning gå vidare till dem man absolut inte vill ha skulder hos. Tänkte men jag ringer csn sen. Sen kom aldrig. Fick ett samtal av en nisse på krono. Mycket trevlig och vi gjorde upp en avbetalningsplan. Jag fick ingen prick då jag aldrig varit hos dem förut. Nu nu är allt betalat. Och det känns super bra. Var och hämtade min post igår. undvek att öppna den till idag! och vad fanns i ett av breven?? jo brev från herr krono. Där det stod att dem hade satt in 1200 till mig. Det är inte alla som får pengar utav dem:)

Hade tydligen betalt förmycket! konstigt men det var ju bra=)

Har upptäckt var mitt dåliga mående yttrar sig. Jag biter på naglarna, jag gör det när jag är nervös, mår dåligt, blir ledsen. Nu biter jag som en tok.. Måste bryta det mönstret! Dem som var så fina bara för ca en månad sedan!!

Börjat dagen med samtal till csn, ladda diskmaskinen, saltat gången och ska snart städa lite grann.

Förhoppningsvis så återkommer jag till kvällen.

Swipp Swopp





Mycket bra =)

Kommentarer
Postat av: frugan

bra musik.. :)

2010-03-16 @ 12:51:43
Postat av: Blogg ägare

Det kan man verkligen säga.. Dem har gått varma nu under tiden jag har dammsugat. Mycket bra städar musik:D Tack frugan!! Snart blir det du och jag och lite picknick i solen..

2010-03-16 @ 13:20:17
Postat av: Ci

åhh jag vill med vara med på picknick :)

2010-03-16 @ 18:17:24
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Robs

Satan ditt rika troll :) hehe själv pissar hundarna på en.. För man är så fattig :) Skönt att du fick tebax pengar iaf hellre det en att se att man ska betala mera. Själv har jag skitmycket denna månad men det ska nog ordna sig :)

2010-03-16 @ 18:45:20
Postat av: frugan

Ci, nästa gång ska du vara med på picknick :)

2010-03-17 @ 19:21:16
Postat av: Steffe

Haha, det där med nagelbitning har jag stor erfarenhet av, du ska bara se mina händer :P Biter till och med på knogarna vafan :P

2010-03-26 @ 21:05:55
URL: http://www.steffestyle.bloggplatsen.se
Postat av: Blogg Ägare

Steffe det märks att du är din brors bror!! ;)

2010-03-27 @ 11:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback