Ett monster...

... är vad jag har i magen. H*n är liten och tar inte speciellt med plats och på så sätt stör den ingen. Däremot har den i två veckor, egentligen längre, gett mig någon fruktansvärd magvärk. Det kommer som små hugg titt som tätt och det känns som jag vill vika mig dubbel! Jag vaknar av dem och funderar på hur jag ska kunna somna om. Känner inte för att äta men gör det ändå. Älskar ju mat=)

Detta lilla monster får jätte gärna lämna sitt bo och hitta en ny värd. Jag orkar inte längre! Jag ska inte skrämmas utan det har även gett mig positiva besked också. Resultatet är - 3 kilo. Vill man vara fin får man lida pin sa mamma när hon flätade mitt hår som barn. Så när man tänker efter så kan monstret få stanna i -2 kilo till. H*n kan ju leta ny värd under tiden så den är förberädd!!

Färdig pratat om yra och monster!!!

Idag slog jag upp ögonen till telefon som ringde. Det var Robin. Vi upptäckte igår att jag hade hans minutenkort i plånboken. Idag skulle jag även gå till arbetsförmedlingen och sätta mig som ARBETSLÖS!!! Så mega kul NOOT!! Men det var stängt idag så jag får göra det imorgon istället.

Det är sjukt, undra vad som hänt med mig. Jag får hjärtklappning och ångest av tanken att beställa mat i Mc driven tex. Jag hatar att ringa viktiga samtal, det gör mig knäsvag och skakig på rösten. Jag har aldrig någonsin lagt märke till detta beteende förut. Jag har aldrig bromsat mig för något förut. Det var jag som sket i om jag hade en randig pjamas på mig i affären. Ville jag ha det så hade jag väl det och dem som inte tyckte det passade behövde ju inte glo på mig. Ville jag gå i bara trosorna hem från Sandra så gjorde väl jag det. och dem som ville titta fick göra det. Det var ju inte så att dem inte hade sett  hud förut!! och hade dem inte det så kanske det var på tiden

Man kan säga att det märks att jag är pappas dotter, har alltid sagt vad jag tycker högt och tydligt! Det är efter jag gjort det som jag kom på att jag inte behöver Skrika rakt ut.. VA FAN GÅR DU FÖRE I KÖN FÖR DIN FULA FAN!!!

Nej ni nu är det bäst att jag gör lite nytta, som ringa Marina. gå med the dogs och sen duscha och sen åka!!

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robin

hahah det lilla monstret :P

2010-03-24 @ 09:49:50
Postat av: Steffe

Hahaha, jag fattade inte ett dugg av din "monster-historia" haha :P

2010-03-26 @ 21:01:49
URL: http://www.steffestyle.bloggplatsen.se
Postat av: Blogg Ägare

Jag hade magkatarr:)

2010-03-27 @ 20:20:20
Postat av: Mamma

Även monster går att fostra. Men det krävs en fast hand och stränga regler. Har haft mitt i 36 år och oftast gör det som jag vill. Dock inte när jag ätit våfflor eller gröna äpplen :-)

2010-03-28 @ 08:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback