Då var det måndag!

och jag började den nya veckan med att vara väldigt aktiv. Vaknade av att solen lös mig i ögonen, inget klockan 6 här inte. Utan klockan var snarare halv 10 somnade om en halvtimma och röck sedan till. Faan, Thomas kommer ju tillbaka från tandläkaren snart. Gör mig i ordning och går en promenad med hundarna för att sedan åka iväg till slottet!

Väl där, tog ett bloss med Peter och tyckte lite synd om Anders som inte alls såg kry ut. Farligt att åka till Örebro, där blir man tydligen magsjuk!! Att dem inte tänkte på det :D Då var det fram med pressening (stavas det så?) ut i snön, isen, ut med madrassen för att tvätta den. Sputade med Peters mirakel medel som skulle verka i en kvart. Efter det var det bara att leka med vattenslangen och den blev som ny. Alla fläckar från släpet försvann till och med=)

Försvann jag upp för att prata skit med peter medans Thomas lagade bilen, tills han ropar Viktoria!!! Så fick jag hjälpa till att lufta bromsarna. Så nu är man den erfarenheten rikare! Var ju super enkelt;) med Thomas hjälp iallafall.

Söndagen var en jobbig dag, kände som jag ville kasta mig på golvet och skrika som ett barn i en godisaffär. Det kändes som jag tog ALLT! Men det vet jag att jag inte gjorde. Kände mig, elak, känslokall och fittig! Jag är inte den typen av människa även om det på sista tiden har värkat så, så stämmer det inte.

Lördagen, började inte med solen i ögonen som idag! Men även att det var mörkt ute var det helt klart en bra start på dagen! Kaffe och dylikt gör mig helt klart lycklig=)

Fredagen, Nu är helgen äntligen här! Som inte kan bli annat än bra. Och det blev den verkligen=) Vaknade var ute med hundarna, tog ett bloss på trappen, åkte till affären, lämnade tillbaka Lenas bil! Hoppade in i duschen, fixade håret. på med sminket och så ivääg!!!

Nu ska jag hoppa (ordagrannt) in i köket. För grinden som är uppsatt i mellan kök och vardagsrum är ett camping bord!

Imorgon ska vi duscha Chuspi och Snorpan. Det är dags för det nu, för nu ska vi bli vårfina!!

Swipp Swopp!

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter bra domkan behöva en dusch :P ska nog kasta in Balder med i ducshen, ha det bra nu så hörs vi nån gång.

2010-03-15 @ 19:24:59
URL: http://robs.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback