Då var det kväll!!

Och jag uppdaterar igen!

Vid två tiden for jag och Frugan och åt pickninck vid vattnet (isen)! Solen i ögonen och vi låtsades att det var sommar. Vi funderade även på att ta en glass men insåg snart att det var lite för kallt för det. Men tror man på något tillräckligt mycket så går det. Humlor flyger etc.

Vi var till väster och hämtade v70 och efter det var det dags att möta upp Thompa i bowlinghallen. Idag, Det gick inget vidare men vad gör det om hundra år?? 

ska sätta i mobilen och lägga upp lite nya bilder tror jag..

Kvällen spenderar jag med Frugan i åsvedals skogar:P

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robin

Kör försiktig e fan halt nu :)

2010-03-16 @ 21:21:35
URL: http://robs.bloggplatsen.se/
Postat av: Ci

Jag åt mjukglass idag, svinkallt om händerna men smaskigt var det :)

2010-03-16 @ 22:55:30
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: frugan

Det var så mysigt :) Synd vi inte har en fungerande radio bara, annars hade vi dunkat musik också:p då hade det ännu mer känts som sommar :)

2010-03-17 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback