Bad!

Josefine och jag, lekte lite i badet i Linda och Daniels hyreshus! Mycket roligt!!

Var går jag här ifrån?

Vad är syftet med allt som händer runt omkring oss? Vem är den som sitter med alla svar? Vem är den person som bestämmer när saker och ting sker?

I Fredags natt, så sa Marina att jag var en person som inte grät när någon såg! Så sant, jag lyfter på huvudet och rätar på ryggen. Inte förens i min ensamhet kan jag låta bli att skratta bort mina problem. Men nu hatar jag att vara ensam! Jag hatar att det är så förbannat tyst!! Jag har inte varit ensam på 7 år! Jag har alltid blivit förknippad tillsammans med någon! Nu ska jag stå själv! Allt jag kommer göra från och med nu gör jag ensam!

________________

Imorgon blir det att roa sig, ser jag fram emot!
Var det inte konstigt att det blev såhär? Vem hade kunnat ana att det skulle bli just såhär? Inte jag iallafall! Men allt händer väl av en anledning.

Nu ska jag ut på ett bloss och sen ska jag ge hundarna kvällsmat!

P.s. Om du nu läser min blogg, så vill jag gratulera dig för tillökningen=) Det var väl det du var ute efter!

Swipp Swopp!

Hittade en ny bra låt också!!



Kommentarer
Postat av: Robin

Får väl gratulera till ensamheten 7 år av mitt liv gav jag dig. Se vad man fick tebax :) hoppas du mår bra nu iaf annars var det meningslöst. Jag älskar dig föralltid

2010-03-11 @ 20:52:51
Postat av: Madelen

Tyckte faktiskt de var lite fult av R o skriva så till dig =(

Precis som om du går helt känslokall förbi det som hänt mellan er =s



Du är en stark person som behöver lätta på trycker ibland Viktoria. Låt INGEN trycka ner dig genom att skriva dumma kommentarer till dig. Har man inget snällt o säga kan man likaväl vara tyst, anser jag.



Ni båda är oerhört ledsna och sårade över vad som har hänt, men bara för det så ger det ingen av er rätt att klanka ner eller ifrågasätta den andra personens val.



Jag har själv varit i den situation du är i nu. Och det är svart. Man ser ingen mening till saker och ting, men tillåt ALDRIG någon att tala om för dig VEM du är och VAD du förtjänar...

2010-03-12 @ 14:11:49
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com
Postat av: Mamma

Det är tungt nu men man kommer ut på den andra sidan så småningom, tro mig. Ibland tar det tid och det måste det få göra. Det är inte alltid som det hjälper att gråta. Att vara ensam kan ibland vara oerhört skrämmande och svårt men man lär sig med tiden att hantera även det. Man börjar med små små steg och för varje kliv man lyckas med så blir man starkare.



Du är ung och har hela livet framför dig.



Inget man har gjort här i livet som inte blev som man tänkte sig när man startade är på något sätt bortkastat. Om en tid kommer du att kunna se tillbaka och dra lärdom av det som skett. Det är bara när man är mitt uppe i skiten som det känns för jävligt.



Din pappa och jag lyckades inte ända fram men aldrig någonsin har jag tänkt att det var bortkastad tid av mitt liv. Jag tänker ofta på den tiden med glädje och skulle inte vilja ha det ogjort. Han ÄR fortfarande min bästa vän. Någon som man har rätt att vara arg på.



Snor en snutt ur en sång för att beskriva var jag menar "det är mörkt nu men det blir ljusare igen"

2010-03-13 @ 05:53:19
Postat av: Robin

Jo var väl kanske lite dumt av mig madde men när man saknar någon så mycket och känner sig sårad gör man ofta saker man inte menar så jag får be om ursäkt Viktoria för jag älskar dig och vill absolut inte vara dum. Vi får väl se vad som händer huvudsaken är ju att man mår bra och trivs. Ha det bra nu gumman älskar dig och finns här om det är nåt..

2010-03-13 @ 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback