Hemma igen....

Japp då var man åter tillbaka till byn efter en helt underbar helg!
Möttes ju inte direkt av det roligaste när jag kom hem, ett ostädat hem!! Hatar sånt!

Nu ska jag kasta i mig en matlåda för jag orkar verkligen inte att laga något. Så ikväll serveras det lasange i matlåda.
Förkylningen är borta, träningsvärken är kvar och mensvärk är ett faktum. Känner att jag börjar bli lite lagom irriterad över att saker och ting inte riktigt går min väg. 


Ta åt dig om du anser att du behöver!!
Du kommer aldrig lyckas att trampa på mig. Jag kommer heller aldrig låta dig se de saker som jag tar åt mig av! För i min värld, där saker och ting inte är någon fantasi utan en verklighet. Så är du inte värd cet. Från och med nu är det slut på daltande och illabeteende. Vad ska det tjäna till??? Om du värnar om mig på samma sätt som jag värnar om dig. Kanske du ska fundera på om du anser dig värd min uppmärksamhet. För jag anser nog inte det längre...
Im a bitch!


Nej ni nu ska jag äta, ursäkta mitt dåliga humör..



Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Ci

Tack för en toppenhelg gumman :P

2010-02-22 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback