Lördag och Söndag!

Igår så var vi och åkte båt, Saga var jätte lycklig.. hon hade ju aldrig tidigare åkt så stor båt. Hon och Mamma ( ingalill) läste sjökortet och Thomas körde.. Sen var hon igång med en liten predikan om Thomas rökning. Det var visst några ciggaretter för mycket. Hörde något om endast 1 / dag. Får se om han klarar av att leva upp till det:D

Väl framme på ön hoppade vi i land och begav oss mot bästa gräs plätt för att njuta av vårat fika. När kaffet var upp drucket och myrorna i brallorna inte klarade av att vänta längre gick vi för att Fiska. Efter 15 min var det dö tråkigt att fiska eftersom att man ingen fisk fick. Så Saga begav sig mot mamma och hjälpte henne kratta löv. Då var det bara jag och baby i solskenet på berget. Massa mys!! Då kom också fisken. Robin drog upp 2 stycken. Jag ingen. så jag blev sur och gick jag också. Under den tiden så avverkade vi 3 drag och 2 taffsar.. samt en mutter till ett spö..

Till lunch åt vi stektägg macka och massa annat tjaffs! Saga hade plättar!! Utflykt utan pannkakor?? Det går bara inte..
Efter en hel dag på havet bar det hem och köp mat blev det. Slängde oss på soffan och tittade på 8 avsnitt av bumbibjörnarna. Spelade 3 sällskapsspel och sen begav vi oss upp i sängen!

Söndag
Sov till klockan blev halv 9! Börjar hon bli stor? var har halv tre och halv 6 mornarna tagit vägen?
Saga tränade Fot med Balder i trappen upp och ner. Robin diskade och jag loppade mig i sängen till Melrose Place
Efter frukost begav vi oss på långprommenad med the Dogs och Mysan. Nu har jag fått Ännu mer bevis på att katten försöker vara än av hundarna då hon Flåsar när man tittar på henne precis som en hund. Sen när man pratar med henne så slutar hon Antingen ska hon springa tillsammans med någon av hundarna eller vara ledaren. Hon är unik! Eller så är hon en hund fångade i en katts kropp. det är ju ganska modernt nu för tiden annars.

Nu sitter man här trött efter 24 mils resan och så är det jätte tyst. Nu ska jag flörta med min man om masage tror jag börjar få ryggskott. nae men ont har jag i ländryggen och det är ju där man får ryggskott.

Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: cessili

åhh vad mys pys ni har haft det. inget bra med ryggen gummsan du får komma och lägga dig på min spikamtta.

2009-05-03 @ 20:41:29
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback