Lång promenad och Dusch

Det är vad som legat på schemat idag. Hade sovmorgon till 10:00 idag morgon kissen tog Robin! som alltid typ.
När frukost och disk var avklarad tog vi en promenad runt Skogen och lekte i kohagen. Attans vad kul det kan vara. Vi genad över någons tomt och kom ut på åsvedalsvägen. Vi sprang in i en ny kohage och lekte i leran. och sen var vi bara tvungna att jaga ett Rådjur. ja Vi, Hundarna kanske man ska säga. När vi komit in blev det dusch Balder älskar det som tur är. Snorpan uppskattar det mindre hon står bara där och ser ledsen ut. Chuspi måste man bär in, och locka med smör.

Efter tre hund duschar var det min tur. sen var det dags att laga middag! Lasange blev det idag med rårivna morrötter. Och till det serverades det klöver mjölk. Nu har vi ätit och varit ute till skogen en sväng till Chuspi var ju tvungen att smita och Balder hängde gärna på så efter ett tag så var vi åter igen inne i duschen och tvättade oss lite då Chuppe stått på huvudet i en koblaja.

Nu ska jag åka till byn och köpa Godis, sen ska jag lägga mig på soffan och se film. Mer orkas inte för till kvällen ska Robin och jag ha ett träningspass. Vi jobbar på sunny beach looken...

Må väl!!

Kommentarer
Postat av: cessili

Gud så hurrtiga ni är då. kram kram

2009-05-05 @ 21:43:34
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: cessili

så hurrtiga ni är då. kram kram

2009-05-05 @ 21:47:34
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback